1/06/2014

Happy Birthday !


assalamualaikum and hye peeps :)

5 Januari 1996 - 5 Januari 2014

now imma officially eighteen :)

Alhamdulillah 
alhamdulillah 
alhamdulilah 

terima kasih buat sahabat handai , senior senior , junior junior , dan ahli keluarga terutamanya yang wish dekat aku . 

terima kasih banyak banyak :D
kalianlah yang banyak mewarnai kehidupan aku . aicewahhh XD

terharu ada yang call betui betui pukul 12 . Izyan Insyirah . dah la call pastu cakap saja call , tadak apa pon nak cakap . ishhh -.-' . tapi yang bestnya 1 Jan ritu , kami ramairamai call Umi Atiyah as our 'Kak Long'.
time tu dia dah tidoq pon . kami paksa adik dia gerak. hewhewhew. 

yang call lepas subuh Acik a.k.a Husna . dari PLKN ni call . haha , terharu gilaaaa :') and yang paling lama bergayut awai pagi dengan Kak Ain Afifah . haha . yang ni paling tak tahan , habeh suma benda yang aku simpan dalam hati pasai sekolah pasai kawan kawan aku cerita kat dia . heeee ~

ahh . and tak lupa wish dari budak budak Negcen dari sekolah . wuuuuu , rindu depaaa T__T
ahhh , kena pi sekolah jenguk depa ni . 
panggilan yang paling jauh aku dapat is from Cairo , wuuuuu . Kak Teha .
lama jugak yang ni pon . hihi . terima kasih kak ^^

ahaaaaa . and terima kasih jugak yang wish via burung biru , fesbuk , text .
wuuuuuuuuwuuuuuu . terima kasih terima kasih :))

kepada pengirim perngirim lagu yang meruntun jiwa . terima kasih terima kasih :)
and lagu yang dinyanyikan sendiri pon terima kasih jugak ~ lagu lagu kalian sudah ku simpan dalam handphoneku :)

dan untuk menjawab persoalan kepada mereka yang tertanya tanya kenapa setiap yang wish dekat aku 'sanah helwah' 'happy birthday' 'selamat hari lahir'
aku reply 
' trimassss , may Allah bless you'
the answer is sebab , setiap kali kita mendoakan orang lain , peneman kiri kanan kita yang setia (Ratib Atid eh)
akan turut mengaminkan doa kita dan turut mendoakan kita . 
aku taktau kesahihan benda ni , tapi prinsip aku apa yang elok , kita amalkan dan kalau rajin cari dulu kesahihan sumber tersebut dan kongsi dengan sekeliling :)
AS SIMPLE AS THAT .

terima kasih semuanya yang mendoakan kesejahteraan aku .
sayang semuanyaaaa :')

ohhhhhh terima kasihhhhh semuanya :)

p/s : mohon maaf kepada insan yang hatinya aku lukakan buat kesekian kalinya . GOUMEN . 


No comments: