10/19/2013

Happy Eidul Adha :)


Assalamualaikum
salam eidul adha semua . tak banyak story pon kali ni . haha .
ohkayyy , result trial dah dapat . alhamdulillah ada laaaah peningkatan tu sikit .
and . alhamdulillah lepas trial aku dah memang 98.9% menyibukkan diri dengan urusan akademik . kelas fajar , kelas lepas fajar , kelas petang , kelas malam . aaaaaah . memang HIDUP sekarang dipenuhi dengan kelasssssss laaaaaaa T____T

buleh balik 11.30 , tapi hari isnin , and selasa dah raya . aigoooooo.
tapi mostly banyak bebudak asrama dah balik hari khamis sebelum tu lagi , tapi depa cuti sampai hari rabu ja laaa . kami pa cuti sampai sabtu ~ 

ohhh , becakap pasal raya mesti teringat SPM . ni laa the last holiday BEFORE SPM . aiyoooo .
preparation 72% baru . heeeee . sampai bila pon takkan ready . ahh . and result sekolah hari ni agak jatuh . tapi yang bangganya subjek English untuk trial the best since sekolah dibukak tahun 2005 . 

and result BI aku still better than result BM aku . aigoooo . T___T . pening Cikgu Amir pikir nak buat cena kat aku , sebab dalam kelas dua orang ja B , the rest A . heh . B tu aku dengan Ammar laaa . 
and bersyukur gila sebab aku dapat join all the class yang cikgu buat , kecuali kelas untuk PERFECT SCORE laahh . heeee . tak mampu dohhh

back to 'raya' . 
raya kali ni kat kampung jaaaa . and the suasana is so TIDAK MERIAH . 
and MAYBE sebab aku nak ambik SPM sama kot , thats y laaa tak rasa sangat aidiladha nih.
pak long and mak ngah's family are not here , just abang sharul , kak akmal and dhia madiha ja balik sini ,tu pon sampai petang . 

and macam biasa , ofkos maksu akan masak peberet anak anak saudara diaaaaaa . 
.LAKSA.
eheeeeeh . sorry , suma siblings and cousins here are addicted to laksa . 
makcik ada buat soto . long dani ada masak bihun sup . 
and ada jugak buat korban . agak keciwa taun ni sebab mak tak dapat buat korban bagi pihak aku . heeee . 
sepatutnya taun ni korban giliran aku , tapi sebab taun ni mak buat korban dan sedekah kat Kemboja , maka aku punya drag ke taun depan laaah . inshaAllah :)

SALAM EIDUL ADHA everibadi :)



kakak  . me . adik . adik :)





No comments: