5/05/2013

Mid Year Test


assalamualaikum dan selamat pagi 

tarraaaaaaaa , hari ni rakyat Malaysia keluar mengundi .
nak ikut tapi aku masih underage , hihi

okay okay , back to main point .
esok dah kena balik asrama , 
and selasa is exam , 
MID-YEAR-TEST -.-

and now aku kat Kulim , rumah miraaa
dah 6 hari aku kat sini 
hihi , dah rindu mak kat Jitra tu sangat sangat 
study dgn mira ; si budak cerdik .

pagi selasa tu ada assembly , assembly yg memang kena buat bagi lancar eloklah sebab fellow nak turun , haishhhhhhhhh ! hari nak exam jugak nak mai . =.=

kim bm bi -----> tak study lagi
addmath fiz bio sej pai math ------> dah baca sikit 

this is the exam timetable .

Selasa : BM
Rabu : FIZ
Khamis : BI

Isnin : SEJ
Selasa : KIM 
Rabu : BIO
Khamis : MATH 

Isnin : PAI 
Selasa : ADDMATH

ahhh , kalau tanya aku preparation , aku hanya mampu jawab 45 % .
rindu Miss Wong ! rindu nasihat dia !
semangat aku bertambah tambah selepas perjumpaan dgn Miss Wong , i'm with the another seven if i'm not mistaken . 

okay then , gonna to bersiap siap . nak balik jumpak makkkk yeaaaaaaay ! :)

p/s: wish me luck yaaa . doakan aku dan kawan kawan dapat jawab dengan tenang . inshaAllah 



No comments: